'

7 תמונות של הרעיונות והפטנטיים הכי גבריים. התמונה האחרונה פשוט מבריקה!

מי אמר שגברים לא יכולים לעצב? הבאנו לכם כמה עיצובים גבריים במיוחד, כאלה שיגרמו לכם לחשוב, וואלה אולי אני גם אכין לי אחד כזה... את האחרון אני ממש אהבתי ומוכן להרתם למשימה (המאוד כיפית) על מנת להכין לי אחד כזה. 

אותי דיי מאוד מבאס להתיישב על האסלה בחורף שקר, תמיד אני לוקח נשימה עמוקה, עוצם עיניים ומתיישב בחוסר חשק, הנה פתרון לא רע בכלל לשיפור החוויה...


1. כורסה-אסלה



אין לך מקום לארגז כלים? לא מוצא את המברג? זה בטח מתחת לכיור


2. כיור מכונאים

שני עיצובים שדקסטר היה גאה בהם...


3. רגע...! זה מדף מגרזנים?!



4. גם אם הייתי רוצה, לא הייתי מנחש!



אפילו באיקאה היו מתרשמים מהשולחן הזה...


5. שולחן שוודי


אך איזה אח!? :)
6. מי הזיז את המשאית שלי?

כנראה שהלילה היה מאוד מוצלח אם נשארתם עם בקובוק ריק... העיצוב האהוב עליי

7. סבון-וויסקי

אז כנראה שגם בנים יודעים לעצב, תלוי את מי שואלים  :)

פייס - אני בחיים לא היתי חושב על זה. בטוח שלא על התמונה האחרונה.