'

מה שהזוג הזה בנה בחצר האחורית המושלגת שלהם גרם לי ממש לקנא. ברצינות... וואו

דניאל גריי, מניו-זילנד, נסע לביקור בקנדה עם החברה הקנדית שלו כדי לפגוש את משפחתה. משפחתה מצאה דרך ייחודית מאוד להקדיש מזמנה לביקור במהלך דצמבר הקר. 

בעזרתה של חברתו (קתלין) ובני משפחתה, הוא בנה את הדבר הכי המדהים בחצר האחורית שלהם. 

"רציתי שיהיה עסוק ולא רק עם הבת שלי. רציתי להעסיק אותו עם משהו אחר", אמרה אמא של קתלין בצחוק,"אני לא רוצה שדניאל ישב סתם בחיבוק ידיים בזמן שהוא נמצא כאן בקנדה".

וכך החלה הבנייה.בני הזוג, יחד עם עזרה מההורים של קתלין ואפילו שכנה ידידותית, בילו חמישה ימים בבנייה של מה שאתם עומדים לראות.

הם החלו  על ידי פינוי שלג כדי ליצור חלל.


ואז הם הניחו את השכבה הראשונה של גושי קרח, שנבנתה מקרטוני חלב שאספו, לקרטונים הוסיפו צבע ואז הקפיאו.

בניית הספירלה .... 

 הנחת בלוקים על גבי הספירלה. מה זה הדבר הזה?

שוקדים על היצירה שלהם. 


 כל קרטוני חלב הצבעוניים המשמשים בהכנה.


אוקיי, זה מתחיל לטפוס צורה. 

 רגע, זה איגלו?

 דניאל עובד מבפנים.

 והנה הבפנים. בהחלט נראה כמו איגלו.


 ולבסוף, האיגלו הצבעוני המדהים שנבנה מקרטוני חלב ושלג.



 זה נראה נעים מאוד. אני רוצה אחד.

גריי אמר שהוא גאה מאוד בהישג שלו, אבל, הוא גם מאוד שמח שהעבודה נגמרה.
"זה היה הרבה עבודה, אבל ממש נהנתי", הוא אמר, "כולם אמרו שאני צריך לישון עכשיו באיגלו, אבל, אני לא חושב שזה יקרה".


שתפו את היצירה הזו עם האנשים שאתם מכירים.