'

25 חיות מחמד שלא יודעות איך להשתמש בחפצים של בני אדם. התוצאה קורעת מצחוק... חחח!!!

כשיש לכם חיית מחמד היא הופכת להיות חלק מהמשפחה. כשחיות מרגישות שהן חלק מהמשפחה, הן לפעמים שוכחות שהם לא אנושיות. למרות זאת, לפעמים, חיות נזכרות שהן באמת חיות כשהן מנסות להשתמש ברהיטים שלנו. אנחנו מעצבים שולחנות, ספות וכיסאות בשביל אנשים בעלי שני רגליים, לא ארבע.

אז כשחיות משתמשות ברהיטים שלנו זה יכול לצאת ממש מצחיק.

ככה עושים את זה, נכון?

נראה... נח?

בבקשה. עזרה.

אבל רציתי להסתכל החוצה.

תשלחו את צוותי ההצלה!!!

אני בטוח שכך משתמשים בשולחן הקטן הזה.

כל כל קרוב.

אני נשבע שנח לי.

לא תמיד מנמנמים בפוזיציה נוחה.

אני אפילו לא בטוח איך זה קרה.

קשה להשתמש בשרפרף, אל תהיה נבוך.

כלב נקי זה כלב שמח.

עוד נשמה נספתה בחריץ של הספה.

ערסל הוא בדיחה אכזרית.

מי ידע שכיסאות יכולים להיות כל כך מסוכנים?

איך הוא בכלל הצליח?!?

אממ?...

רק רציתי לעזור לבחור בגדים...

להסתלבט זו עבודה קשה לכלב גדול.

אני אולי תקוע, אבל אני עדיין נראה טוב.

להשתמש בספה זה קשה מדי.

רהיטים זה מפחיד, תשאלו את החתול הזה.


אין דבר יותר חמוד מחתלתול תקוע בין הכריות בספה, וזו עובדה מדעית!

מקור

שתפו את החיות המצחיקות (והחמודות) האלו נלחמות ברהיטים וכך תפיצו חיוכים :)