'

עכשיו אני מבין למה הכוונה "ישן כמו דוב"!

מה יותר חמוד מגור דובים ישן? שני גורים דובים ישנים!
מסתבר, שבממלכת החיות הרגלי השינה שונים ומשונים, כך למשל, פילים ישנים רק 3-4 שעות ביממה וזאת בגלל שהם צריכים להשקיע המון זמן באכילה. הג'ירפה ישנה בעמידה, הדוב ישן לאורך כול חודשי החורף ולוויתנים ישנים חצי כוח... חצי מוח ישן, והחצי השני מוודא שהם ממשיכים לצוף ולא שוקעים ומתים.

כרישים למשל, ישנים במערות תת ימיות בהם יש זרמי מים חזקים, הכרישים ישנים בפה פתוח וזרימת המים מאפשרת להם להפיק חמצן גם ללא שחייה קדימה.

אולי זה רק אני, אבל יש חוק בלתי כתוב שאם חיית המחמד נרדמת עליך, אסור לזוז שלא תתעורר. האם החוק הזה חל גם על החיות עצמן?  הבאנו לכם 21 תמונות של חיות שמתכרבלות יחד לשינה עמוקה. לא דעתי שבעלי חיים חולקים את המיטה שלהם... התמונות האחרונות לא שגרתיות אפילו הופתעתי מהיונים...

לישון כמו דוב - פשוט מפנק
  




התפוח לא נופל רחוק מהעץ... 


מחכים לזהבה 

כיף לראות שהשינה מקרבת גם את היריבים המושבעים האלו...




טוב זה כבר ממש להתגרות במזל... איזה תוכי אמיץ!

זוכרים כמה כיף הייתה תנומת צהריים בגן עם כול החברים?... החבר'ה האלו יודעים להתפנק...





פשוט לקנא בהם! כמה תמונות שהצליחו להנציח את המשמעות "שינה מתוקה"









המושג "זוג יונים" בתמונה אחת. מתברר, שזוג יונים הם זוג לכול החיים. פעם שיונים בחרו עצם בן \ בת זוג הם לעולם לא ייפרדו! מפתיע, זוג יונים הוא לא זוג רומנטי כמו שחשבתם, הזכר והנקבה רבים מספר רב של פעמים ביום ולפעמים אפילו פוצעים האחד את השנייה במהלך הוויכוח.


פשוט קורע מצחוק - הכלב הזה הפך את החתול המסכן לכרית

לא הייתי מנחש ששנת צהרים יכולה ליצור חברים שכאלו

לסיום, במספר חברות באירופה כבר מזמן הבינו כי שנת צהריים באמצע היום משפרת את יעילות העובדים ואת שביעות רצונם ממקום העובדה, ולכן מגדירות שעתיים הפסקה באמצע היום וממליצה לעובדים לתפוס תמונה קלה.

 מיטה King Size!


פייס: לא ידעתי שחיות עושות את זה... הטוקי הכי הפתיע אותי!