'

זה מה שקורה כשאדם עשיר קונה מגדל מים ישן. זה מדהים בצורה מגוחכת.

טוב, אז עמד לו שם מגדל מים ישן בכפר קטן בבלגיה. אף אחד לא חשב עליו וכולם התייחסו אליו כאילו הוא רק חלק קטן מהנוף. במשך שנים, המגדל סתם עמד לו שם עד שיום אחד אדם עשיר החליט להפוך אותו לבית החלומות שלו (חלום שבחיים לא הייתי חושב עליו או מדמיין). כל העיצוב החיצוני שופץ לתצורתו המקורית של המגדל, אך בפנים... האמת שהתמונות מדברות בעד עצמן.

המקום הזה מדהים. לא רק מבחינה ויזואלית, אלא גם מבחינת שילוב רהיטים טכנולוגיים. אבל כמובן שהדבר הכי יפה כאן זה הנוף. 

המגדל מים הזה נישא לגובה של 30 מטרים והוא ממקום בכפר בלגי קטן בשם סטנוקרזל (Steenokkrzeel). המגדל נבנה לראשונה בין השנים 1938 ל 1941.

בעשור האחרון המגדל היה לרוב ריק עד שאיש עשיר, בשם פטריק מאטס, שכר חברת עיצוב פנים (Bham Design Studio) ב 2007 שתהפוך את המגדל לבית משפחתי. תראו את החדר הזה.

זה לא יאומן.
 ברצינות, לא יאומן.



אפילו האזור של החתולים קיבלת תשומת לב מיוחדת.

מסתבר שאין כניסה לכלבים.

גרם המדרגות הלולייני מוביל לקומה הבאה. 







מלבד החלונות זכוכית הגדולים והידיעה שבית זה בנוי בתוך מגדל מים הדבר מיוחד הוא הרהיטים הטכנולוגיים.


ישנם פרוז'קטורים שיכולים לזוז ממקום למקום ומערכת בקרה אוטומטיות שנותנת לך לשלוט על כל מני דברים.

ניתן לשלוט על הצבע של האור.

וניתן לשלוט על הטמפרטורה בכל חדר וחדר. 


החתול מאשר שהמקום ראוי למגורים.

אבל הקטע הכי מרשים במקום הזה הוא המקום שהמדרגות מובילות אליו.

צריך לטפס גבוהה.

ברגע שמגיעים לקומה העליונה, מתקרבים לסיום המדהים.

הנוף הזה עוצר נשימה והופך את הבית הזה ליחיד במינו. יש כאן נוף פנורמי של 360 מעלות.

אני רוצה לגור שם. ברגע זה.

בחיים לא הייתי מנחש שיש יצירת מופת כל כך יפה במגדל מים הזה... אבל אני אוהב את זה. הייתי רוצה לגור במגדל מים משלי, אפילו אם יש שם עדיין מים. אני אסתדר :)

מקור

שתפו את הבית המגניב הזה. בואו כולנו נגור במגדל מים! חחח...